luni, 19 ianuarie 2015

Salteaua Gold 3 stele - salteaua perfecta pentru parintii mei



     Acum vreo 2 saptamani am vrut sa le fac parintilor mei o surpriza. Pentru ca de ceva vreme se chinuiau sa doarma pe o canapea de-o varsta cu ei, m-am decis sa plec impreuna cu sotia mea in cautarea unui pat comod. M-am gandit sa nu le iau tot o canapea pentru ca, desi atunci cand este stransa, ocupa mai putin spatiu, unele modele cedeaza mai repede in timp. Asa ca m-am decis sa cumpar un pat matrimonial, sa se odihneasca bine macar acum la batranete.

     Am mers prin magazine, am cautat online si am gasit o saltea care mie personal mi-a placut. Am petrecut mai mult timp decat de obicei cautand pentru ca vroiam un produs de calitate pentru parintii mei, care sa fie la un pret bun, dar si la o calitate ridicata. Am ales salteaua Gold 3 stele deoarece este una de tip pocket spring, cu arcuri impachetate individual. Nu stiu daca sunt neaparat un fan al saltelelor pocket spring, dar cand am testat-o pe aceasta chiar mi-a placut.

     Salteaua aceasta are materiale de buna calitate si o duritate medie, asa ca parintii mei nu vor mai avea vesnicele dureri de spate din cauza canapelei vechi. Duritatea saltelei a fost primul criteriu in alegerea ei pentru ca de acest aspect depinde daca cel care doarme pe ea are un somn odihnitor sau nu. Salteaua Gold 3 stele are 28 de centimetri inaltime, dintre care 20 de centrimetri sunt reprezentati de arcurile pocket. As spune ca este un echilibru bun intre material si arcuri din punctul meu de vedere pentru ca inseamna ca salteaua este mai confortabila.

     Ce mi-a placut cel mai mult este ca la exterior, salteaua este acoperita cu un material placut la atingere, comparativ cu altele peste care abia astepti sa pui o husa sau un cearceaf. Despre specificatiile tehnice va pot spune cate ceva, insa nu vreau sa intru chiar in atat de multe detalii. De exemplu, salteaua este in totalitate tratata impotriva alergiilor si acarienilor. Ceea ce m-a bucurat foarte mult pentru ca mama are ceva probleme cu alergiile. Si am auzit tot mai multi prieteni ca sunt alergici la ceva. Am observat ca salteaua asta are in compozitie straturi de burete cu fibre Dacron si cred ca cel mai probabil de aici vine confortul dat de saltea. De asemenea, peste salteaua propriu-zisa este o stofa de o calitate foarte buna.


     Va spuneam mai sus ca este un material placut la atingere. Ei bine, acesta este. In plus, ca materialul care acopera salteaua are un model destul de frumos asa ca in sfarsit parintii mei nu mai trebuie sa-si ascunda patul sub tot felul de huse. Intradevar, trebuie sa folosesti o husa de protectie ca sa pastrezi salteaua mai mult timp. Nu imi place sa “tai salteaua pe din doua” si sa va spun tot ce contine pentru ca sincer nu sunt un expert. Dar salteaua aceasta chiar mi-a placut.  Pretul unei Saltele Gold 3 cu dimensiuni de 160x200 cm este de circa 1.400 de lei. Sincer, cred ca raportul calitate-pret face toti banii. 

Un comentariu: