joi, 5 septembrie 2013

Saltele Pocket Spring - experienta la cumparaturi

         In urma cu aproximativ  3 luni de zile am hotarat impreuna cu sotia mea  ca salteaua pe care dormim  trebuie schimbata . Am inceput sa cautam pe internet informatii despre  tipuri de saltele,  componenta acestora, preturi  etc.  Tinand cont ca sotia mea isi dorea o saltea ceva mai moale decat salteaua pe care o aveam la momentul respectiv si analizand oferta de saltele existenta pe piata autohtona, am decis ca cea mai buna saltea pentru noi ar fi o saltea cu arcuri impachetate individual (Pocket –Spring). Citisem  pe internet foarte multe descrieri si comentarii desprea acest tip de saltea dar personal eram putin cam sceptic in privinta ei.
         In cele din urma am dat comanda pe internet, si am primt salteaua acasa in cateva zile.  Dupa ce am pus salteaua pe pat si m-am intins pe ea, mi-am schimbat total parerea desprea acest tip de saltele ‘’pocket spring’’. Este intr-adevar o saltea foarte confortabila, in care cu siguranta te poti odihni dupa o zi de munca. Chiar si functionalitatea acelor arcuri independente este reala: daca stau intins pe saltea iar sotia mea se aseaza sau ridica de pe aceasta, nu simt absolut nimic.

          Din partea mea cei care au inventat acest tip de saltea, cu arcuri impachetate individual, au toate laudele; au realizat o saltea de nota 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu